به بهانه تولدت(3)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت(3)

بَرای ِتُو ... 

بَرای ِ چِشمهایَت ! 

بَرای ِمَنْ ... 

بَرای ِدَرْدهایَم

بَرای ِما ... 

بَرای ِاینْ هَمـِـﮧ تَنهایـــی 

ای کاش خــُــــــــــدا کاری بُکُنَد ....!!!!


 

 

" من " زخمم...

دست های " تو " مرهَم !

به نوازشــی ؛ دَرمانـَم کُن ...

 

 

دوستت دارم ... به اضــافــه ی ســه نقــــطه...

تــا بـــدانی... 

مـــن و ایــن دوستـت دارم هــایم ... 

امتـــداد داریــم در تـــو تا همیـــشه... 

مثـــل همــین ســه نقــطـه...

 

 

فـکر نـکـن حـرفـی نـداشتم بـرای گـفـتـن . . .

بـه چـشم هـام کـه زل زدی دیدی کـه پـر حـرف تـر از همـیشـه ام

هـمون قدر عاشق...

هـمـون قـدر دلتنگ...

هـمـون قـدر حریصت...

هـمـون قـدر بـی تـابـت...

 

 

فـقـط
تـویی که از
لـب مـن شعـر
میشوی...!!!
هـرکسـی لایق غـزل 
عـاشقـانه نیسـت...!!!

 

 

چـــه خـــوش خیــــــــال اســـــت !!! 

فـــــــاصلــه را مـــــــی گویــــم !!!

به خــــــــیـــالـــش

تــــــــو را از مــــــــن دور کــــــــرده ... 

نــــمــی دانــد

تـــــــو جــایـــت امــــــن اســت

ایــــــنــجـــا 

مـــیـــان قلبم......

 

 

وقتی کسی تو را
عاشقانـــــــه
دوست دارد
شیوه ی بیــان اســم تـو
در صدای او متفاوت است
و تــــو
می دانی
که نامت
در لبهـای

او ایمن است . . .

 

 

 

 

کی با یه جمله مثله من میتونه ارومت کنه؟؟

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت12:59---27 بهمن 1390
با تو از خاطره ها سرشارم. با تو تا آخر شب بیدارم .عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:, ساعت توسط MaRyAm |